Prodej po telefonu stále láká
Myslíte si, že prodej po telefonu už je dávno minulostí? Rozhodně tomu tak není. Pokud máte produkt, který se může hodit široké cílové skupině, je to ideální volba, jak ji oslovit. Samozřejmě není nutné možné zákazníky obvolávat svépomocí. Lze využít moderní callcentrum, které nabídne kompletní služby v dané oblasti. Pokud chcete vybrat to nejlepší, soustřeďte se nejenom na cenu, ale také na další věci, jako je:
- Obsáhlost telefonní databáze
- Zkušenosti operátorů
- Detailnost výsledných statistik
SMS zprávy se dostávají opět do popředí
Většina z vás je má spojeny hlavně s tím, že vám dávají informace, třeba o objednávkách v eshopu. Opět to není jediná možnost, jak se dají využít. Výhodný SMS marketing je jednou z cest, jak se dá propagovat vaše služba, nebo vaše zboží. SMS si na mobilu přečte každý, nehledě na to, že díky chytrým telefonům není problém třeba ani proklik na webovou adresu. Vše jde dokonce tak daleko, že může být SMS odeslána jenom těm lidem, které jsou v okolí vaší provozovny.
Email stále funguje
I když se může zdát, že emailový marketing je na ústupu, protože je spojený s obtěžováním, není tomu tak. Stačí jenom, když svou kampaň pojmete správně. Potom přináší velmi dobré výsledky s minimálními náklady. Cílem k úspěchu je personalizace. Co nabídnout zákazníkovi, který si koupil mobilní telefon? Pošlete mu do mailu nabídku na pouzdro, kryt, ochranné sklíčko, paměťovou kartu, nebo třeba nabíječku do auta. Toto je ukázka ideální marketingové emailové kampaně, která má dobré výsledky.
Články označené jako placená inzerce jsou obsah, za který zadavatel inzerce zaplatil provozovateli tohoto webu.
Přidat komentář