GA4

Google Analytics 4 jsou nástroj pro sledování návštěvnosti webu, stejně jako pro sledování využití mobilních aplikací pro Android a iOS. Měření nástroje se točí okolo událostí, čímž se GA4 odlišují od své předchozí verze známé jako Universal Analytics. Nové mají rovněž své uživatelské rozhraní, řadu nastavení i způsob sběru dat.

Bez UTM parametrů v online marketingu ani ránu

Používáte UTM parametry? Že ne? Pokud se zabýváte online marketingem, měli byste to okamžitě napravit. Upravené odkazy z PPC reklam, sociálních sítí nebo e-mailových kampaní vám totiž pomohou s lepším vyhodnocením, která propagace funguje a na které musíte ještě více pracovat.

Jak na vlastní konverzní události v Google Analytics 4

Google Analytics 4 umožňují definovat vlastní konverze. Události, které s nimi souvisejí, umí vyhodnotit jako konverzní. A přestože to tak na první pohled nevypadá, řadu těchto událostí jste schopni definovat přímo v rozhraní GA4 bez toho, že byste si museli vzít na pomoc Google Tag Manager.
reklama
Moje kniha o CMS Drupal

 

Kniha 333 tipů a triků pro Drupal 9


Více na KnihyPolzer.cz