Posilujte svou značku
Značka neboli brand je něco, co je třeba nejenom vytvořit, ale následně je to nutné také posilovat. Základem je nejenom originální logo, ale třeba i jasně charakteristické firemní barvy, nebo slogan. Výsledkem bude, že když lidé někde uvidí danou kombinaci, bude to znamenat, že si vše ihned spojí s vaší firmou. A to může být cesta, jak si budovat klientelu spokojených a hlavně vracejících-se zákazníků. I když se u brandu mluví hlavně v souvislosti s velkými firmami, je vhodné ho posilovat i u těch malých.
Oslovujte svou cílovou skupinu
Každá reklamní kampaň by měla být efektivní. Stojí peníze, a tak by je měla minimálně vydělat zpět. Proto často ani tak nerozhoduje kvantita, ale rozhoduje spíše kvalita. Tedy správné zacílení. Jedině tak bude kampaň efektivní a úspěšná. Když se podíváme na nejvyužívanější možnosti cílení, tak sem patří:
- Lokalita
- Věk
- Potřeby
Propagace by měla být dlouhodobá
Rozhodně není dobrou cestou spustit kampaň, za pár dní skončit a pozorovat výsledky. Budou totiž mizivé. Vidět to můžete sami na sobě – kolikrát se vám stalo, že jste viděli reklamu a hned v zápětí nakoupili? Málokdo je při svých nákupech impulzivní. A toho se také držte. Proto by kampaň měla být spíše dlouhodobá. Aby byla potenciálním zákazníkům delší dobu na ořích, díky čemuž je přesvědčíte o tom, že by u vás měli nakoupit, nebo by vás měli kontaktovat, či napsat poptávku – s ohledem na typ byznysu a vaše cíle.
Články označené jako placená inzerce jsou obsah, za který zadavatel inzerce zaplatil provozovateli tohoto webu.
Přidat komentář