Cena by měla odrážet možnosti, jaké potřebujeme
Je pravdou, že v internetovém světě je několik velkých hráčů, kteří toto řešení nabídnou. Nutno ale říci, že vybíráme-li podle ceny, je třeba zohlednit i to, zda ji skutečně využijeme na maximum- v mnoha případech totiž můžeme platit za funkce a moduly, které nevyužijeme ani jednou. Proto správná cena eshopu by měla být variabilní, a měla by plně odrážet naše potřeby – logicky bychom tedy měli platit jenom za to, co chceme. Tohoto systému využívá například Atomer, kde si lze z modulů a funkcí vybrat ty, které využijeme, a jejich cena se nám následně strhává z předplaceného kreditu.
Od jednoho produktu, k rozsáhlému internetovému obchodnímu domu
Ještě před tím, než se na dráhu eshopaře vydáme, bychom si měli ujasnit, jakým konkrétním směrem chceme jít. A to s ohledem na nabízené produkty. V dnešním online světě určitě neplatí, že více znamená lépe. Naopak hitem je v poslední době jednoproduktový eshop, který cílí na rychloobrátkové zboží za nízkou cenu, ale s udržením vysoké marže. Detailní popis, řada fotografií a jednoduchý objednávkový proces jsou poté cestou k tomu, jak maximalizovat případnou konverzi, ale i jak výrazně zapracovat na on page faktorech, které nás vystřelí ve vyhledávačích na přední příčky. Toho obchody o tisících položkách s duplicitními popisy jenom těžko dosáhnou.
Články označené jako placená inzerce jsou obsah, za který zadavatel inzerce zaplatil provozovateli tohoto webu.
Přidat komentář