Nová legislativa zahrnuje celou řadu změn, od názvů tlačítek, přes stanovení výpočtu slev až třeba k povinnosti zasílat všeobecné obchodní podmínky spolu s potvrzením objednávky. V neměnné formě, ideálně jako PDF.
Mám pro vás dva tipy, jak upravit chování Drupal Commerce v Drupalu 9 a 10 tak, abyste novou legislativu splnili.
Přejmenování tlačítka pro odeslání objednávky
První tip je velice jednoduchý. Přejděte do administrační části Nastavení > Regionální a jazyková nastavení > Překlad uživatelského rozhraní.
Vyhledejte zde řetězec Pay and complete purchase. Upravte jeho překlad tak, aby tam bylo legislativě odpovídající otextování. Například „Objednávka zavazující k platbě“ nebo „Odeslat objednávku a zaplatit“ či něco podobného.
Přiložení všeobecných obchodních podmínek k potvrzujícímu e-mailu
Drupal Commerce nemá podle mého názoru úplně dořešené věci týkající se české, potažmo evropské legislativy. Vlastně ani ohledně fakturace a celého procesu navazujícího na samotné odeslání a zaplacení objednávky. Generování faktury lze řešit pomocí modulu Commerce Invoice.
Ovšem přiložení PDF s všeobecnými obchodními podmínkami, to je jiný oříšek. V základním nastavení jsem neobjevil žádnou možnost přílohy k potvrzujícímu e-mailu. Neviděl jsem ani jiný modul na Drupal.org, který by tuto možnost přidával.
Naštěstí doplnění takové funkcionality vlastním modulem je poměrně jednoduché:
Další informace o tlačítkové novele
Pokud vás všechny webináře, školení a články o tzv. tlačítkové novele, přesněji řečeno novele občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele, minuly, pak doporučuji ke zhlédnutí a prostudování následující zdroje:
Tvůrce webů z Brna se specializací na Drupal, WordPress a Symfony. Acquia Certified Developer & Site Builder. Autor několika knih o Drupalu.
Web Development Director v Lesensky.cz. Ve volných chvílích podnikám výlety na souši i po vodě. Více se dozvíte na polzer.cz a mém LinkedIn profilu.
Přidat komentář